Justin Bieber har en crush i Selena Gomez?



Justin Bieber revealed to Billboard that he has a crush on Selena Gomez, Taylor Swift , Megan Fox and Beyonce Knowles. Justin joked, 'Jay-Z better watch out!' Sweetheart Selena just Tweeted: 'Mom made me turn the depressing music off and put on "One Time" by my boy Justin Bieber. Why does he always put me in a good mood?' Do YOU think Selena and Justin would make a CUTE couple?


Svenska

Justin Bieber avslöjade för Billboard att han är kär i Selena Gomez, Taylor Swift, Megan Fox och Beyonce Knowles. Justin skämtade, 'Jay-Z får se upp! " Sötnos Selena tweeted bara: "Mamma fick mig att stänga av den deprimerande musik  och på" One Time "av min gosse Justin Bieber. Varför lade han mig alltid på gott humör? " Tror du Selena och Justin skulle göra en CUTE par?




Källa; Show Biz + nån till sida, översättning; google translator och jag med mina egna ord.

Kommentarer
Postat av: Anonym

finfin bloogg, Selena är verkligen fin oxå :)

2009-11-10 @ 16:56:24
URL: http://mileycyrus.blogg.se/
Postat av: e

han bjöd ju ut rihanna också! xd

aww han är så söt. <3

2009-11-10 @ 19:42:23
URL: http://elinjonas.blogg.se/
Postat av: Elinor

sv: Visst det hon har gjort med sin karriär är väl lite farcinerand :D

2009-11-11 @ 18:09:46
URL: http://santippa.blogg.se/
Postat av: E L I N

kolla gärna in den här twilight bloggen: www.twiheart.blogspot.com! ;)

2009-11-16 @ 15:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0