Justin Bieber har en crush i Selena Gomez?



Justin Bieber revealed to Billboard that he has a crush on Selena Gomez, Taylor Swift , Megan Fox and Beyonce Knowles. Justin joked, 'Jay-Z better watch out!' Sweetheart Selena just Tweeted: 'Mom made me turn the depressing music off and put on "One Time" by my boy Justin Bieber. Why does he always put me in a good mood?' Do YOU think Selena and Justin would make a CUTE couple?


Svenska

Justin Bieber avslöjade för Billboard att han är kär i Selena Gomez, Taylor Swift, Megan Fox och Beyonce Knowles. Justin skämtade, 'Jay-Z får se upp! " Sötnos Selena tweeted bara: "Mamma fick mig att stänga av den deprimerande musik  och på" One Time "av min gosse Justin Bieber. Varför lade han mig alltid på gott humör? " Tror du Selena och Justin skulle göra en CUTE par?




Källa; Show Biz + nån till sida, översättning; google translator och jag med mina egna ord.

ursäkta mig!

Hallå, jag startade denna blogg igår och jag har gjort lite fel! Ursäkta mig!
Jag gjorde headern superfort så jag lade aldrig märke till stavfelen som jag har gjort i headern.
Och jag skriver faktiskt GAMLA nyheter också -.-"


mera information om Selenas kläd-kollektion



Selena Gomez is expanding her business empire — she’s set to launch her own clothing line!

The Wizards of Waverly Place star, 17, says her line, called Dream Out Loud by Selena Gomez, will feature “pretty, feminine and bohemian clothes.”

“Growing up in Texas, I was sort of close-minded and kind of a tomboy, but as I’ve traveled, I found such a love of clothes…It’s really always been a dream of mine to have a line,” Gomez said, according to Twist magazine.

The actress recently revealed that she has a crush on singer-songwriter Jason Mraz.

“I would love to work with Jason Mraz ’cause I have a crush on him and he’s very talented, musically and lyrically,” she said.

“I went to his concert and it was just him and [his] guitar on stage. And I was like – my jaw was open the entire time. I was in shock. He’s beautiful. I would love [to collaborate].”




Svenska

Selena Gomez utökar sitt imperium - hon är inställd på att starta eget klädmärke!

"Wizards of Waverly Place stjärna, 17, säger att hennes linje, kallas Dream Out Loud av Selena Gomez, kommer funktionen" söt, feminin och bohemiska kläder. "

"Att växa upp i Texas, var jag slags kläd-sinnade och lite av en pojkflicka, men som jag har rest, fann jag en sådan kärlek till kläder ... Det har egentligen alltid varit en dröm att ha en linje," sade Gomez Enligt Twist magazine.

Skådespelerskan avslöjade nyligen att hon är förtjust i sångare-sångskrivaren Jason Mraz.

"Jag skulle älska att arbeta med Jason Mraz, för jag är kär i honom och han är mycket begåvad, musikaliskt och lyriskt, sade hon.

"Jag gick till hans konsert och det var bara han och [hans] gitarr på scenen. Och jag gillar - min käke var öppen hela tiden. Jag var i chock. Han är så vacker. Jag skulle älska [samarbeta]. "




Källa; Showbiz spy och google translator + mina egna ord (översättning)

Selena & Taylor ett par?

Många rykten går omkring bland kändisarna Taylor Lautner och Selena Gomez att dom ska vara ett par. Vad vi på Selena G. Sverige vet, så vet vi att det inte är bekräftat utan dom är bara jätte goda vänner.

Men vad tror ni? Är dom ett par?




Selena Gomez jul bilder på Disneyland

Selena Gomez och Stitch

på DisneyLand i USA


















Selena Marie Gomez



Selena Marie Gomez föddes den 22 juli 1992 i New York City, New York, men växte upp i Grand Prairie, Texas, USA. Hennes föräldrar kommer ursprungligen från New Mexico och Italien. Selena är både en skådespelerska och sångerska. Hon har bland annat gjort en sång till Disneys filmer Tingeling "Fly to Your Heart".

Gomez arbetar just nu med Disney i USA. Hon spelar Alex Russo i TV-serien Magi på Waverly Place (Wizards of Waverly Place) och har spelat in två låtar åt Walt Disney Records. Låtarna från Magi på Waverly Place "Magic" "Disappear" och "Magical".

Flera sånger som Selena har sjungit är dessa;
2006 "Brain Zapped" till album Brain Zapped
2008 "Cruella de Vil" till DisneyMania 6
2008 "Tell Me Something I Don't Know" till Another Cinderella Story Soundtrack
2008 "New Classic" (med Drew Seeley)till Another Cinderella Story Soundtrack
2008 "Bang a Drum" till Another Cinderella Story Soundtrack
2008 "Fly to Your Heart" till filmen Tinker Bell (Tingeling)
2009 "One And The Same" (med Demi Lovato) Disney Channel Playlist (ni hör även låten i filmen Projekt Prinsessa.
2009 "Everything Is Not As It Seems"
2009 "Magic" till Wizards of Waverly Place Soundtrack
2009 "Disappear" till Wizards of Waverly Place Soundtrack
2009 "Magical" till Wizards of Waverly Place Soundtrack
2009 "Send It On" (med Jonas Brothers, Demi Lovato & Miley Cyrus) - Send It On - Single
2009 "Falling Down" till albumet Kiss & Tell

Selena är bästa vän med skådespelaren och sångerskan Demi Lovato. Selena har inga syskon, men hon har fyra hundar. Selena gillar att surfa, åka skateboard, sjunga och att hålla på med cheerleading.


Selenas karriär
Selena upptäcktes i en talangshow när hon var 10 år gammal och hennes första roll var i barnprogrammet Barney & Friends där hon spelade Gianna. År 2006 var hon med i andra säsongen av Zack & Codys ljuva hotelliv som Gwen i avsnittet "A Midsummer's Nightmare". Selena har även varit med i två avsnitt av Hannah Montana. Där spelade hon Mikayla som är Hannah Montanas rival. Hon är mest känd för sin roll som Alex Russo i Disney Channels TV-serie Magi på Waverly Place. Där spelar hon 15-åriga Alex som har en trollkarl till pappa och en "normal" mamma. Tillsammans med sina två bröder lär hon sig trollkonst av sin pappa varje dag efter skolan. År 2007 medverkade hon i Disneyfilmen Another Cinderella Story, som är fortsättningen på A Cinderella Story. Hon är med i Jonas Brothers musikvideo till låten Burnin' Up. Hon skrev på ett skivkontrakt med Hollywood Records just innan hon fyllde sexton. I hennes nyaste film " Beezus and Ramona" kommer Gomez spela en av huvudrollerna, hon kommer spela mot Joey King och Sara Berg i filmen. Filmen kommer ut på slutet av 2009.Hon medverkade också i ungdomsserien Blue Water High som Leona Bell i den första säsongen.

29 Septemeber 2009 släppte Selena tillsammans med sitt band, Selena Gomez & the Scene, sitt första studioalbum "Kiss and Tell". Första singeln från det albumet, "Falling Down" släpptes 21 Augusti 2009 och Selena har själv sagt att nästa singel från skivan kommer att bli låten "Naturally". Selena var med och skrev en låt från albumet, låten "I Won't Apologize".







Text från Wikipedia + att jag har skrivit om och lagt till eget

Selena Gomez släpper en egen klädkollektion

Selena kläddesignern!










Disney-stjärnan Selena Gomez följer i sin branchkollegor Miley Cyrus och Hilary Duffs spår och släpper sin egen klädkollektion. Förutom att hon lovar en fantastisk design säger hon också att hon kommer skicka ut små personliga meddelanden i plaggens tags. Kollektionen kommer finnas i butikerna till nästa höst men hon är redan nu fullt upptagen med designen. Lycka till Selena!



Selena Gomez twittrar - 8 Nov 2009


Selena träffade barnen från Childrens Medical Center i Dallas den 8 November. Hon berättade även att hon tyckte att barnen var jätte söta och snälla.



Källa; @SelenaGomez på twitter

Välkommen till min nya blogg!

Hej alla! Jag har startat denna fanbloggen om Selena Gomez, stjärnan från Magi på Waverly Place på Disney Channel. Jag som äger denna blogg heter EmmaEriica och driver emmaeriica.blogg.se

Just nu ser designen lite random ut men jag lovar att den kommer att bli bättre :)

 

Till dess; Puss på er :*


RSS 2.0